Naast het verzinnen van de naam [kishi in het Japans = happy and long life], heb ik alle grafische uitingen voor KISHI mogen ontwerpen. Van visitekaartjes tot de website, van verpakkingstape tot kleding. Tevens heb ik geholpen met het opzetten van de Lightspeed webshop Ă©n is er zelfs handgemaakte kleding van mij te vinden in …
Lees meer “Kishi branding”
De uitgebreide Lederland brochure staat vol leerinspiratie. In deze brochure vind je een overzicht van de verschillende modellen uit hun collectie, uitleg over de materialen en de manier waarop deze materialen worden verwerkt in het meubilair van Lederland. Voor deze 44 paginaâs tellende brochure heb ik een volledig nieuw design mogen maken. Tijdens het project …
Lees meer “Lederland brochure”
Duikvaker is dĂ© beurs voor liefhebbers van de onderwaterwereld. Ieder jaar heb ik voor dit evenement de poster mogen maken (sinds 2007). De beurs heeft in coronatijd helaas niet plaats kunnen vinden, maar toen het weer mocht, wilden ze graag een volledig vernieuwde styling doorvoeren. Naar aanleiding van de wensen van de klant heb ik …
Lees meer “Duikvaker styling”
De Veluwse TrailRun is dĂ© trailrun van de Veluwe. Voor dit evenement heb ik in 2019 de huisstijl mogen bepalen en vastleggen, welke elke jaar getweaked wordt met een kleine update. Een robuuste, stoere uitstraling ondersteund met retro kleuren geven het geheel een uitnodigende look. In de huisstijl heb ik allerlei uitingen gemaakt zoals de …
Lees meer “Veluwse TrailRun”
Deze brochure van SeSa Groep telt wel 220 paginaâs en bevat alle opleidingen van de opleidingspartners en informatie voor cursisten. Ik heb het volledige design, de DTP werkzaamheden en het projectmanagement verzorgd. Hiervoor schakelde ik met diverse contactpersonen aan klantzijde en onze eigen tekstschrijver. In een zeer korte tijd van slechts 3 maanden is deze …
Lees meer “SeSa studiegids”
Voor videomarketingbedrijf Playforward heb ik een volledige restyle van het logo, de bijbehorende huisstijl en de website mogen verzorgen. Met name de website was een grote uitdaging. In de loop der jaren hadden ze een zeer goede SEO-ranking opgebouwd welke uiteraard behouden moest blijven. Hiervoor heb ik technisch gezien veel tijd gestoken in een juiste …
Lees meer “Playforward restyle”
De EscapePool is een unieke escaperoom ervaring in Nederland. Hier hoorde een mooie nieuwe website bij. De website, uiteraard geschikt voor bezoek via alle devices, maakt nieuwsgierig door de mooie mysterieuze visuals. Het nodigt uit om te boeken door verschillende widgets te tonen zoals positieve reviews en het winnen van de Publieksfavoriet Award.
Voor een nieuw concept in Personal Training, genaamd SmartPT, heb ik de volledige huisstijl en het design voor de website mogen opzetten. In nauwe samenwerking met de klant en een marketing adviseur middels o.a. een brainstormsessie heb ik de uitwerking van de branding verzorgd.
Wilgh en PROV gingen samen en wilden dit moment gebruiken om een logo en huisstijl restyle door te voeren. Naast het salesgesprek, het opstellen van de offerte en het verzorgen van het projectmanagement, heb ik het ontwerp van alle nieuwe uitingen gemaakt. Denk hierbij aan de website, visitekaartjes, bedrijfskleding, pennen, et cetera. Met een frisse …
Lees meer “Wilgh restyle”
Huisstijl en website voor Bandt Management & Consultancy. Een helder blauwe kleur, ondersteund door zeer donkerblauw. Met fragmenten van het logo die op een brutale manier terugkomen als herkenbare vormen op het briefpapier, de enveloppen en het visitekaartje. KENMERKEN